Framtiden

2013-05-26 | 22:36:19

Är så sjukt vad lång tid det tar att förändra saker hos sig själv, jag är så stolt över mig själv för att jag varje dag tänker på saker jag skulle kunna göra för att bli en bättre medmänniska, min attityd mot folk, hur jag hanterar problem och även lyckliga saker, jag har en väldigt lång bit att gå och kommer att lära mig genom hela livet. Men det är så skönt att jag med hjälp av tiden kan se mina brister men även mina positiva sidor, för att mer och mer kunna bli den lyckliga person jag strävar efter. Ingen är felfri, men jag har så många motton och en hel del morötter som hjälper mig att kunna se det viktiga och positiva i livet och se framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0