2013-06-08 | 21:33:49

Är inte alla som får jordgubbar av chefen sin, upprepar att jag nog återigen har världens bästa jobb!
För några dagar sen när jag körde fick jag körning ut till vårdö på natten, påvägen hem fick jag komma upp i töftö-färjans "torn", haha stackars kille som sitter där helt själv. Men kanske finns nån charm i det med :) nån timme senare fick jag fara till eckerö och påväghem hem var jag bar tvungen att fota svansjön för det var så himla vackert.
Älskar att jag kan både sitta i växeln och köra taxi, man träffar så många roliga människor och får se så mycket annorlunda platser som man kanske inte annars skulle se eller tänka sig att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0