going on friday

2012-09-07 | 23:47:00

inte gjort så mkt i veckan vilket har varit ganska skönt, var ut på en motorcykeltur till geta i tisdags med a och i onsdags hjälpte han mig skruva ihop min säng från ikea jag köpte i april. Haha, lite på tiden kanske. Färden ut till geta var helt underbar, solen sken och det var första gången för mig på hoj, helt sjukt vilken annan känsla det är när man svishar fram utan bilens dörrar som skydd.
Hade branch-dag i skolan idag, ganska intressant att lyssna på vissa även fast man nog visste det flesta saker. Jonas och hubbe från arken var också där & föreläste om ordningsmannautbildningen. - ganska kul och se hur de är på "fritiden" och inte när man är sten och står i arkenkön :)
Just ja! Nemi och jag bokade vår Amsterdamresa igår också, så den 9onde åker vi! Nu återstår bara att hitta ett bra hotell..
segade framför teven efter skolan och gjorde lite hus-sysslor och tvättade tusen maskiner tvätt kändes det som. åkte en sväng med a till kungsöbatteri och vandrade runt där i skogarna tills det blev mörkt, mys :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0