Farsdag

2012-11-11 | 14:55:16

Idag är det farsdag. En dag som betyder mycket för många, och hälften av mitt liv så har jag inte brytt mig så mycket eftersom jag inte haft nån speciell att fira.
Nu är vi inne på vårat (tror jag) 5e år som vi har lärt känna varandra, och jag har fortfarande lite svårt att förstå. Helt plötsligt fick jag en stor extra familj, en farmor och farfar, fastrar, kusiner, en till halvsyster, massa kärlek och traditioner. Sånt där tryggt som jag förut varit avundsjuk på många andra för. Många stunder har jag bara haft några få personer att luta mig på och ibland kan det vara mycket press på mina närmaste från mammas sida.
Grattis iallafall bästefar för dom här åren, och alla dom som är framför oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0