VALBORG & 2 MAJ

2012-05-03 | 23:29:44

Herre vilket härligt väder det har varit de senaste dagarna iallafall! Fikat och käkat middag på dinos med nemi, silva o annat folk och på ett eller annat vis lyckades jag ha fint väder på min födelsedag IGEN :) På valborg åkte jag med nemi & emelie till marylinn i lemland och drack, grillade, lyssnade på gitarr och annat härligt. var dock tråkig och kom inte med på krog eftersom jag skulle få nycklarna dan efter till nya lägenheten och ville va i skick och börja flytta ;)
Fyllde ju år igår (herregud, 21!?!?! gammal nucka, och känner mig fortfarande som 15 i många fall), hade lite och göra på dan men åkte till frida & robin i godby och grillade & spelade krocket med nemi, walter och jimmy, var faktiskt sjukt kul ;)

Imorse stressade jag iväg till skolan fast jag var ledig och gjorde klart smörgåstårtan, blev inte alls så fin som det brukar bli men man hinner inte göra så snyggt på en timme. Jobb på Alandica 12-17 och sen via skolan, via mig (och jenna hade ju fixat en sån fin present som stod på bordet när jag kom hem! That made my day..) och sen vidare till min moder för lite släktkalas. Mamma gjorde sin egen ekologiska/glutenfria variant på tårta..

Imorrn skola 8-11, sen till järsö efter köksbordet, och ska kika på Mio och tillfället efter utemöbler m.m.. En grill måste jag köpa också för ska spendera fredagkvällen i min nya lägenhet, grilla och spela kubb.. :) och nån somersby på det. Fina tider!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0