SÖNDAG

2012-05-06 | 22:41:23

Wäuw, inflyttningsfest hos tjalle igår som var riktigt kul! Hunnit ut till vårdö idag med walter och jimmy efter ett tillfälligt bord till lägenheten :) har ju inga möbler nästan eftersom jag valde och kasta det mesta när jag flyttade från klinten till strandgatan.. ska ju åka till ikea i juni men behöver nåt tillfälligt så länge! Vi tog en kaffe på Knallen påväg in mot stan, och åt första mjukglassen för i år! Härligt.

Har donat hemma lite, hämtat ett hemma bio system som jag köpt, och pluggat på prov.
Imorrn har jag bara en lektion mellan 8-9.20 så ska bara fortsätta på flytten och fixa snyggt :))
allt det här lyckades jag och jenna snurra ihop på ett par timmar till min uteplats :) Vi körde mellan mio-mig-tillfället-sparis-mio-byggvaruhuset-mig innan jag hade hittat allt jag ville ha :D
helt ok, men kommer bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0