JOBB JOBB

2012-05-11 | 19:06:42

På jobb igen, åh mår så bra när jag är här och varför vet jag inte :') trevliga kunder, trevliga chaufförer med sjuk humor och man får sån positiv feelin' när man är här! Var till glassbaren med älsklingssyster och visade henne min nya lägenhet, for till dinos en sväng med alexe, emelie och nemi innan jobbet :)

Eftersom det inte är så mycket att göra så tillbringar jag lite spaning på Köp & Sälj, har fyndat sjukt bra saker sen jag flyttade! Med dubbla hyror + andra kostnader och har jag inte mycket över.. Slängde ju typ alla möbler från klinten så har letat tillfälligt efter nåt att ha tills det blir Ikea i juni.

har bla fyndat:
vardagsrumsbord från ikea för 5 €
kökslampa från ikea för 4 €
skitsnygg fruktskål för 4 €
ett surroundsystem 5.1 för 35 €
en utelykta till altanen m. smidesjärnupphängning för 15 €
gardiner för 3 €





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0