@ HOME

2012-05-10 | 23:35:04

Ligger i soffan just nu och glott på footloose, sjukt bra film! Trodde dock deg skulle vara med dans än vad det var :) har varit typ 10 min i skolan idag - börjar bli rätt värdelöst att ha det mesta tillgodo men jag får ju sovmorgnar iaf :') har förressten sovit 3 nätter i jomala, rätt ensamt men hade sällskap första natten så det kändes bra iaf. Är ju rätt vidskeplig av mig och hör saker som låter o får för mig att det är nån utanför fönstret, men jag vänjer mig väl haha.

Lagade spagetti carbonara med nemi hos mig och åkte en sväng till dinos. Kl 8 kollade vi på modevisning på museet, var bättre än jag trodde även fast jag inte såg så mkt jag skulle använda kanske. Jimmy och walter kom över på en cigg och nu måste jag verkligen sova.. Ska upp kl 10 redan och handla lite, hämta Amira vid 1- halv två och sen jobb kl 17.. Sen får vi se vad som händer men blir nog en nykter fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0