2012-05-15 | 00:50:59

Borde sova men ligger och leker med telefonen.. Har haft skitsvårt att sova dom senaste dagarna.
Idag har alexe och jag varit till motorfordonsbyrån iaf och bytt ägare på kadetten :) 3e gången gillt vi va dit haha. Wää, hämtade lite grejer på strandgatan och fick walter & jimmy över på kaffe. Åkte ut till haraldsby med nemi och hämsade på sanna och alf eftersom nemis katt ska va där och "bekanta" sig.. Hah. Hämtade ett superfint vinställ från köp och sälj, lagat middag o packat upp lådor.. En helt vanlig måndag villsäga :)
Rusade till sparis innan det stängde och handlade, jimmy försökte hjälpa mig att koppla hdmi-kabeln så det funkade med mitt surroundsystem men ville inte funka. Måste anlita en elektriker till det tror jag..
Imorrn kanske det blir lunch på Pommern med jenna :)
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0