YOUNG WILD AND FREE

2012-03-04 | 21:48:19

inte hänt nåt mer speciellt idag, jobbat och tagit det lungt :) försöka känna in lite vårkänsla och skippa jackan men efter en sväng till dinos ikv med nemi & tim så tror jag att jag håller mig till vintern ett tag till.. men det var helt underbart imorse när solen sken kl 8 på morgonen redan när jag skulle på jobb! härligt, blev på så bra humör och idag la jag märke till hur fint jag bor jämfört med hur jag har bott förut, hur trevliga alla kunder var, att man faktiskt hade en asfalterad väg att köra på och inte en isbana, hur skön solen kändes i ansiktet osv.. :) imorrn blir det tillbaks till skolan efter 2 veckor borta, ser framemot den här veckan, har massa skoj inplanerat :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0