WHEN YESTERDAY COMES AROUND

2012-03-15 | 21:30:31

blev så less när mitt solglasögoninköp inte gick bra så unnade mig ett par skor haha. dålig bild men bättre kommer väl i framtiden! hämtade mitt paket från nelly också med ett linne och midjebältet ;)
tillbringat kvällen på dinos med nemi, luan, alexe och nemis två kompisar från sverige. gick över till indigo en sväng eftersom halva tjocka släkten var där. Min gammelmormor ( som inte lever längre ) Hildur stenbäck som var konstnär skulle fyllt 100 år i år så samlade dom hennes tavlor och andra konstverk och har just nu en utställning på Ålands Museeum.
Imorrn blir det skola, jobb och troligtvis hänga med dum och dummare efter jobbet.
trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0