TISDAG

2012-03-13 | 18:28:32

igår vid lunchen så frågade jag vår lärare varför det inte var 3-rätters lunch, ( eftersom det är 3rätters på H&R varje fredag ) fick till svar att "lilla vän det är ju måndag.." idag är jag kom hem var jag helt säker på att det var torsdag och att jag skulle på jobb som vanligt imorrn.. Hmm, behöver helg på riktigt snart! men på lördag kommer siiiimon hem :) :) :) kommer bli helt awesome att ha honom hemma en hel vecka.
menyn vi lagade idag:
• Tunnbrödsrulle m rökt lax
• Helstekt lammsadel m. Potatisgratäng, mörk champinjonstuvning m portvin.
• Blåbärscheesecake med valnötter

saknar inte dom vanliga skol-luncherna kan jag säga! haha.

hämtat sushi till middag, och nu ska jag ut och glida lite bil med dum & dummare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0