NÄR 1000 TANKAR STRÅLAR

2012-03-10 | 18:00:40

Min kropp skriker att jag ska stanna och varva ner, men hjärnan säger åt mig att fortsätta. Mina halsmandlar har svullnat upp och fått vitt på sig :s Efter operationen har jag ångat på med all energi jag har för att fylla upp min vardag och inte hamna i samma situation när jag satt hemma, hade ont och inte orkade med nån eller nåt.
Har haft 3 helt lediga dagar på snart 3 månader haha..
Nu blir jag rastlös om jag är ledig 1 timme, när jag vilar gör jag det med halva ögat öppet och har telefonen med mig 24/7, svarar jag inte så är jag i dushen, pippar eller sover ovanligt tungt haha.

I fredags i skolan gjorde vi beställning till Elisabeth nauclér - 500 snittar för 1200 €. Är kul och jobba med politik! jobbade direkt efter skolan 17-08 imorse, åkte hem och sov ett par timmar, städade lite, åt lunch på dinos med nemi och jobb som vanligt 16-22. Sitter och planerar veckan, framtida resor och sommarplaner. Längtar! Träffa lite vänner efter jobbet och sen sova för jobb imorrn hela dan.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0