GAMMALT

2012-03-08 | 15:15:44

haha. hittade lite random bilder som är typ 4 år gamla & säkert har varit på bloggen förut, men kul att minnas.




Hultsfred 08, full å glá



Nea och jag var ut till kumlinge, drack vodka och tältade typ 07 haha.



min bästa tid var på kaptensgatan, vid sämre dagar är det de jag tänker tillbaka på :)



hängde oftast vid stenkrossen när man var 16-17, ett av få ställen polisen sällan kom till och dessutom otroligt fint i solnedgången.



Lilla holmen times!



vet inte vad jag gjorde men tror jag väntade på nån, i brist på annat satt jag mig ner och underhöll mig själv och mitt vin. herregud hah..



hardcore, trodde jag var nåt haha.



kul på min balkong och rökte vattenpipa rätt ofta där ett tag med espen folket :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0