Till we ain't strangers anymore

2012-07-30 | 15:04:41

Hämtat kisse nuu, hon är så HIMLA söt! Följer efter vart man än går och ska vara i famnen hela tiden. Har funderat på massa olika namn och fått förslag allt från Tage - sushi - sprallis osv, men tror det får bli Loup - franska och betyder varg! :)
Har fotat massor med systemkameran så bara jag hittar sladden lägger jag upp dem.

I fredags blev det lite spontan utekväll, och sista rock off kvällen spenderade jag först med robin i stadshusbacken, satt och pratade om det mesta. gick och träffade simon & folk osv hemma hos marie innan vi såg på fyrverkerierna :) Stod en stund i arken-kön men vi insåg sen att det inte var nån idé, är inte lika kul heller när det är så smockat så man knappt kan röra sig där inne haha. vi satt en stund vid miramarparken innan jag följde honom hem. Fick walter och jimmy hem till mig en sväng och åkte in till stan. Slutade kl 7 på morgonen vid lilla holmen med fullt av folk från restaurangerna, vi åkte dock när det började spåra ur.

Tycker det är så synd med människor som det alltid ska bli drama med när de dricker, förstår inte om man själv vet om att man blir ledsen/ arg och bråkar med folk när man dricker, varför gör man det då? Är sällan jag får snefylla nuförtiden eftersom man lärt sig att bara ha kul när man dricker, vilket slöseri på pengar och tid om allt slutar med bråk.. jaja, finns ju massor med folk som är 50-60 och inte lärt sig så är väl olika för alla :)
Är faktiskt nånting bra jag lärt mig från jobbet, är ingen idé att försöka få en full människa att förstå något eller förklara saker för de vill bara inte förstå. lika bra är att va tyst och lämna det :)

Iförrgår var jag till vikingamarknaden igen med familjen och igår tog jag det lungt mest hela dan, fick blåbär av walters mamma så spenderade halva kvällen med att rensa blåbär och såg på film. Nu jobb 4 dagar igen och sen ledig heeeela helgen!
 
 




 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0