@ Ramsholmen

2012-07-24 | 21:18:34

var ut och fiskade för några dagar sen, var så himla skönt och bara glida på vattnet i solen. Synd att man inte har råd med egen båt, fast jag kan låna mormor och morfars om jag vill ut på järsö och fiska :)

Jenna och jag lagade mat hemma hos mig i förrgår, eftersom hon har åkt till nicke och hälsat på 2 veckor på hans jobb. blir lite tomt men :) Fick några muppar lite senare över och spela lite wii och drack varm choklad. mysigt. Är 1a natten på jobb, imorrn till och sen ledig hela helgen! ska både intas alkohol och njuta av förhoppningsvis fint väder. på tors får jag en liten kattunge hem till mig, har blivit fodervärd åt djurskyddsföreningen så det blir spännande!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0