Måndag? Onsdag? Kanske lite lördag?

2012-07-26 | 20:41:00

Dagarna flyter ihop och har inte riktigt koll, skulle hämtat kattunge idag men det får bli imorrn då jag ändå är påväg mot saltvik och ska titta lite Vikingamarknad med nemi :) Suttit en stund med simon i solen på stadhusbacken, en sväng till park och nu väntar jag på skuts in mot stan igen. har absolit INGA planer för helgen, så himla skönt! ska göra allt jag inte hinner med annars, hälsa på mormor och morfar, städa osv. 

Insåg just att skolan börjar snart, är lite hatkärlek i det eftersom jag gillar HR men är så trött på själva skolsaken. Har kollat lite på resor på höstlovet ( förra året åkte ju nemi, silva och jag till lettland ) och har pratat lite om en danmark-resa med nemi. borde väl åka till pappa egentligen eftersom vi ses en gång i året typ. Ett till hm-paket kom idag, SUPERnöjd med tröjan och ringen speciellt!
Nu ska jag kila, tjoflöjt :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0