LET IT BE

2012-07-18 | 22:29:10

Fullt upp hela dagarna, och däremellan ska man klämma in några timmar för sig själv. eller en sovmorgon för en gångsskull. älskar att ställa upp för mina nära och hitta på massa för jag har varit i den situationen där det knappt har funnits nån som hört av sig, vet inte vad jag skulle göra utan mina underbara vänner, men ibland är det skönt och bara få va själv med kattorna - läsa en bra bok och sova bort tiden.
Min syster börjar bli riktigt stor och det känns som om hon springer ifrån mig, när hon nyss var en liten bebis i famnen :') Får smått ångest när jag inte hinner med smågrejer som att hälsa på mormor & morfar, klippa gräsmattan eftersom grannen gjort de 2 senaste gångerna, städa eller lämna in papper som måste lämnas in..
man kan ju inte vara effektiv hela tiden :)

Island in the sun var så himla skönt, massa folk, fint väder, skön musik och semester helt enkelt. Påvägen tillbaka när vi körde genom brändös skärgård la jag upp fötterna och njöt av utsikten. Skulle verkligen vilja åka iväg på en roadtrip och köra genom fina landskap, måste vara en av de mest avslappnande grejerna som finns. :)
 
Simon hjälpte mig få igång mitt wii (tekniska jag....), och har investerat i 2 extra kontroller så nu har det spelats wii ett par gånger hos mig. Har fortfarande inte fått upp min säng som jag köpte från ikea 1 månad sen, eller fixat min hobbyhörna med symaskin osv. Förhandlar fortfarande med mamma om att jag ska få pianot hem till mig så jag kan börja spela igen :) ( för er som inte visste så har jag spelat piano från när jag var kanske 5 år tills för ett par år sen )
 
Åt på niska igår med jenna & malin, träffade nemi idag på sushi-dejt innan hon började jobba och gick en sväng på sjökvareret med simon idag eftersom mamma har Créperiet där i år igen, gratis mat he-he. Nu är jag på jobb till imorrn bitti, och imorrn kväll får jag lite wii-besök innan jag jobbar igen! :))
 
 

Haha affe däckade till tonerna av skrillex.


hamburgare på baren.





snacka partybåt :)
 





Glad att vi inte måste gå med all packning utan hade bil haha :')








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0