SVERIGE

2012-01-29 | 21:43:11

Sjukt skönt att åka till stockholmoo över dan igår och bara komma bort lite, köra på motorväg, höra nåt annat än jävig åländska och frossa frukostbuffé ;) Vet inte hur vi lyckades men vi gjorde hela ikea på 1 ½ timme kanske, mest för att hinna med både Heron city och lite butiker i norrtälje. ingen tappade bort sig och jag hittade både småsaker till badrummet/köket/sovrummet, nytt täcke, ett par träningsbyxor, skal till phonen och mat och annat :)
dom håller ju på och bygger om hela vägskiten så det var inte alls samma att köra till ikea nu som när simon och jag var för 1 ½ år sen, fast vi körde vilse på essingeleden och fick stanna vid Nacka ishall och en taxi för att fråga hur vi skulle ta oss tillbaka till E4an så kom vi fram tillslut ;)
storshoppade på ÖB i norrtälje innan vi körde tillbaks till grisslehamn, sjukt nöjda :)

idag har jag jobbat och eftersom jag har alla söndags dagspass så blev det storstädning.
i början på veckan hade jag ju lite olika mål jag skulle försöka med och jag kan säga att jag tror jag uppfyllt alla eftersom jag har ångat på 3 ggr mer den här veckan än jag brukar :)

har hunnit vara med min syster flera dagar, till mormor & morfar på kalas, storstädat min egen lägenhet, jobbat två dagar + storstädning där, motionerat på mariebad med w & j samt vart ute och gått, Ikea och shopping, praktik på choklad ( där jag även fått extrajobb för att jobba bort frånvaro woho! ), lagat middag hos nemi och myst och skrattat till roliga youtubes, varit ute och gått, skrattat en jävla massa mer och hållt bra humör, klipptid bokad till nästa vecka och hårfärg inköpt :)
Så jag är sjukt stolt över mig att jag orkat hela veckan och ändå haft tid för vänner och lite tid för mig själv när jag vanligtvis ger upp och blir i "hemmakoma" två dagar om det blir för mycket stress..
Gör en highfive med mig själv och går och lägger mig före 23 :D



gullemorfar ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0