RELAX

2012-01-30 | 20:30:46

Idag efter att jag rullat hem från skolan efter en 3-rätters lunch somnade jag och sov till halv 6, så himla skönt! kanske inte så konstigt med tanke på tempot jag inte är van vid som jag haft senaste veckan.. känner mig som den där gråa haren i nåt tecknat barnprogram när man var liten som aldrig var stilla. Fick lite kaffebesök och nu har jag hyrt Hall Pass som jag ska glutta på innan jag somnar.. :) Imorrn ska jag inhandla en usbkabel till min systemkamera också så jag kan börja använda den och inte sno av andra då och då när jag fotat nåt..

Nån som har tips på hur jag ska klippa mig i veckan? :) vill behålla längden men göra nån frisyr.. helst ingen pottfrilla och helst nåt som inte gör att jag ser ut som ett troll på morgonen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0