MÅNDAG

2012-01-03 | 19:07:24

hela måndan höll jag på med en grej, har nog inte ansträngt mig så mkt sen jag gjorde simons lilla julklapp för nåt år sen haha. åkte med w till timo en stund och lekte med hans dj-system. skulle vara ganska roligt att ha hemma och få mixa egen musik :D
träffade alexe efteråt och körde blattestil nere vid hamnen med några andra. Haha.

Idag käkade jag lunch med simon på Dinos och gick på stan en sväng för att leta smycken och en servitörsväst till skolan. gick helt ok och hoppas västen blir godkänd :) följde med simon och fikade på bagarstugan efteråt med mikko, emma och lucke.. har bara chillat framför datorn och letat musik och ska tillbaks en sväng till dinos nu :)

tjarå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0