2012

2012-01-03 | 18:54:03

sorry mobilbloggningen har krånglat lite så har inte orkat logga in på datorn haha, så detta skulle lagts upp den 1a.

2012. Bara siffrorna i sig känns mäktiga och varför vet jag inte. För första gången känner jag verkligen att vi lever på 2000-talet.
Förra året fokuserade jag mycket på mig. Att jag skulle må bra och efter operationen äntligen få börja leva igen. På mindre än ett halvår har jag hunnit med både Riga, gävle, nyköping och paris. 2012 hoppas jag att det blir Kiev, paris och nån utlandssemester till ett varmt ställe.. En festival på det skulle inte vara helt fel. I år ska jag fokusera på andra, visa uppskattning för man vet aldrig när dem försvinner. Har så mycket jag vill göra detta år men det tar jag en annan gång..

Igår spenderade jag kvällen med j & w, satt i en bil nästan hela kvällen men körde kul folk. Var ut till vicke en sväng och såg på fyrverkerierna från båtnabben. Himla fint när man såg över hela stan. Påväg till timo gjorde vi dagens goda gärning o hjälpte en kille som kört i diket rätt hastigt.. Plockade upp jenna och åka till mig en sväng för chill.
Somnade inte förrens halv 6 så är ganska färdig idag! :)

Gott nytt år alla!


image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0