WHEN WE'RE 40, WE'LL JUST LAUGH ABOUT EVERYTHING

2012-02-06 | 20:47:36

människor. jag vet inte hur många år jag har slösat tid på att fundera på människor och olika relationer. eller slösat ska jag väl inte säga eftersom allt tänkande också hjälpt mig mycket. men har kommit till en punkt där jag inte orkar tänka längre, och ändå gör jag det. why? jag vet inte. men det som var sällsynt förut börjar så småningom bli en vana för mig, att jag inte orkar tänka längre. kommer det någon och nojsar eller det dyker upp nånting jobbigt som måste sluta i massa tänkande så antingen spottar jag på det, ignorerar det eller eller säger några väl valda ord och sen går därifrån.

några av dom 1000 saker har jag lärt mig de senaste åren: tjejer är bara komplicerade lögnaktiga ormar, uräkta mitt ordval. jag trivs så mycket bättre med killar fast man ibland bara vill köra upp nånting i arslet på dem med. i framtiden kommer jag säkert sitta där med en hög omtänksamma kvinnliga vänner som jag gör allt för men just nu finns det inte i mina tankar. mind your own buisness är ett ordspråk jag börjar mer och mer tro på. har någon åsikter om mig och kör med fittstil bakom ryggen så brukar jag för det mesta låta dem veta vad jag tycker och tänker. familjen är något man ska vara varsam om, det är trots allt dem som har format det mesta av en - både gott och ont. att veta vad man vill och vilken riktning i livet man ska gå är en av nycklarna till att veta vad man själv vill. och även fast man inte vet det så är det bäst att bara köra på nånting istället för att fasta och slira på samma spår om igen. och söta du, ta allting med en klackspark och en gnutta humor, det är nånting jag lärt mig de senaste månaderna bara men det är guld värt.


be yourself, and if you can't be yourself, at least pretend for a while that you know who you are until you figure out YOU ♥




måste skaffa en antirynkkräm. man skulle kunna åka båt i fårorna i min panna........


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är en sån inspiration.

Gillade det här inlägget väldigt mycket.

2012-02-06 @ 22:24:40
URL: http://opslagstavle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0