TISDAG

2012-02-28 | 22:11:42

På savoy idag igen, gick också bra fast det var lite mer mat idag :) dom frågade om jag ville jobba nån kväll istället och vara ledig på dagen. så imorrn börjar jag halv 6 och får pröva lite annat än lunchbuffé :)
plockade upp robin hemma hos mig, nemi hemifrån sig och åkte till pissberget och njöt av solen, sommarmusik och kaffe, vill verkligen inte sitta inne längre när det är så fint väder.. längtar tills snön försvinner helt så man kan fara ut och åka rollerblades och allt annat såklart. Glodde på pike secrets ( gäddans hemligheter - bara det säger väl allt.. ) med jimmy och walter och insåg vad mycket jag längtar till sommaren. det här är första sommaren på 2 ½ år som jag inte kommer att ha ont, hur härligt är inte det! jag kommer kunna gå/springa/bada och vara ute PRECIS så mycket jag vill :D inte vara halv drogad av alla mediciner och uggla mitt i natten med sömnsvårigheter.
summer 2012 here i come ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0