@ TAXI

2012-02-04 | 18:30:50

på jobb. igen. som varje helg :) sugen på vin ikväll när jag slutar men jobbar 8-17 imorrn så kan bli knepigt, några glas kanske man hinner med.
Sitter och funderar på människor som det alltid blir ett himla drama med när man dricker med dom.
-> Endel verkar dricka för att det är enda tillfället för dem att släppa floder så de andra runtomkring måste vända all uppmärksamhet åt dem hela kvällen.
-> Vissa människor ska alltid skapa drama genom att vara arga / avundsjuka och ägna resten av kvällen åt att prata med alla på festen för att övertala dem om att just man själv har rätt.
-> Andra har jävligt kul i början och sen efter ett tag så antingen sticker dem eller blir tysta för att de vill att alla ska fråga hur det är.

Fattar inte?! När jag dricker så mår jag bra, har jävligt kul och bara njuter av att ha en fin kväll med vänner, musik och mycket skratt. Känslorna kan vänta till dagen efter när man är nykter och faktiskt får ut dem på rätt sätt. Am I right? Om det nu verkligen har hänt något jobbigt och hårt så kan man väl ta en god vän åt sidan, prata en stund och släppa ut allt. torka tårarna och lugna ner sig och gå tillbaks till festen och göra något bra av resten av kvällen. Såklart finns det undantag om det verkligen händer någon olycka osv, men jag tänker på dem som bara är ute efter drama och skapar kallabalik varje helg när de dricker.




haha, ursäkta att bilden var så stor så ni ser upp i näsan på mig, gick ej och ändra storlek när jag tog den från arkivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0