PEOPLE CHANGE AND THINGS GOES WRONG, JUST REMEMBER LIFE GOES ON

2012-02-17 | 00:01:14

Borde egentligen sova nu, men drar en värdelös lista innan jag sover hah :) imorrn blir det skola/träning/jobb/kanske utgång? får se :)


 1. vad heter du? Celie Maria Fredrika
 2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? alltid velat heta nån vanligt eftersom mitt namn alltid blir felstavat eller folk uttalar det fel :p
 3. vilket stjärntecken är du? Oxe
 4. vilken årgång är du? 91a
 5. vart bor du? Mhamn
 6. bott utomlands? Yes, Kina & Sverige
 7. flyttat antal gånger? 18 ggr
 8. vart skulle du vilja bo? Ett hus med stor trädgård
 9. vad vill du bli när du blir äldre? Flortist med eget företag

 
UTSEENDE
 1. hur lång är du? ca. 150 cm
 2. hur mycket väger du? 47 ½ kg
 3. hårfärg och frisyr? Rött, risigt och tunt. haha :)
 4. ögonfärg? gröna typ
 5. mest nöjd med? mina ögon och armleder
 6. minst nöjd med? flera :)
 7. skostorlek? 35/36
 8. glasögon? yes, men laseroperation när jag har pengar!
 9. har du några piercingar/tatueringar? Haft piercingar, just nu 4 tatueringar + en misslyckad
 

FAVORITER
 1. filmer? just nu: West side story. annars är jag en sucker på amerikanska komedier
 2. låtar? allt nytt!
 3. årstider? Våren
 4. mat/dryck? Sushi el och italiensk mat
 5. djur? Katt och hund
 6. färg? Rött
 7. parfym? Escada - magnetism
 8. tv-program? kniven mot strupen
 9. ämne i skolan? Språk
 10. sysselsättning? Skola, jobb, vänner, resa, dega ;)


 KLÄDER
 1. vad använder du just nu för jacka? Svart vinterjacka från cubus eller min skinnjacka
 2. vad använder du just nu för skor? Har så många så har olika varje dag.. haha!
 3. favoritfärg på kläder? svart, rött, varierar efter vad jag har för hårfärg
 4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? SOMMARkläder!
 5. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 150 € och uppåt hehe....
 9. vad har du för byxstorlek? ingen aning! köper mest byxor där stl är XS/S/M osv.. inte siffror :)


 DITT RUM
 1. stort, litet eller mitt emellan? stort + resten av lägenheten
 2. vilken färg på tapeterna? vitt
 3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, rött, grönt
 4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng och teven!
 5. vad vill du ändra där inne? ingenting, hittar hellre en lägenhet som är som jag vill ha den från början :)
 6. vad har du där inne av följande:
 a) tv? ja
 b) video/dvd? nej
 c) dator? yes
 d) stereo? yes
 e) telefon? mobil
 7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? gräs & buskar, tittar jag genom ett annat så ser jag min bil & busshållsplatsen! ( populärt på morgonen när man går runt i underkläder och glömmer bort sig lite...
 8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, ser på tv, umgås
 9. vem förutom du brukar sova i din säng? däru.


ÖVRIGT
 1. vad heter din morfar? rune
 2. var har du i din:
 a) jackficka just nu? nycklar, tuggummi, kort / leg 
 b) handväska eller liknande just nu? använder ingen handväska, proppar allt i fickorna så man ser ut som en mästertjuv ist :')
 3. vad är du beroende av? solljus, mina vänner, mobilen, jobbet (don't laugh, true story)
 4. vilket land kommer du i från? Finland, Åland
 5. vilken sorts lypsyl använder du? vaselin. he-he
 6. vad tror du på? mig själv och dem runtomkring mig
 7. vilken religion tillhör du? ingen, aldrig varit inskriven och är inte döpt el. konfimerad heller :)
 8. vad köpte du senast? flygbiljett från mariehamn till kiev! ( och sushi.....)
 9. har du nåt husdjur? two cats och dammråttor
 10. vad bor du i? Hus/lägenhet

 
GREJER
 plånbok: ingen
 tandborste: blue
 smycken: mina ringar, halsband och armband
 solglasögon: borttappade!
 underkläder: hotpants och sen är jag bara glad över att mina snobbenstring från 5an som jag var så stolt över är bortkastade för länge sen.....
 nagellack: fransk manikyr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0