NO TE TENGO AQUI

2012-02-03 | 20:42:59

Sitter på jobb as usual, petar näsa och gör läxor, märkligt men jobbet nuförtiden verkar va det enda stället jag kan slappna av, trivs så sjukt bra. efter jobbet ska jag flyga till kiev och bosätta mig där och dansa pole dance för att få in pengar till mitt kommande barn som föds om 3 månader. efter ett tag där skaffar jag mig en rik pensionär som vill försörja oss och jag börjar leva lyxliv med min son som växer upp till kapten. spenderar resten av mina dagar på en lyxkryssare och blir brun som bajs och får hängpattar så hela båten gungar när jag rör på mig.

nejmen seriöst. blir och ta lite efter jobbet om inte nåt annat kul förslag dyker upp :) tjoflöjt och ha en fin fredag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0