IDAG ÄR DAGEN DÅ JAG ÄR GLAD

2012-02-29 | 16:13:50

sov helt sjukt länge idag, hade tänkt ta en morgonkaffe hos alexe men bidde inte eftersom jag sov så länge, men jag slutar redan runt halv 10 så får bli en kvällskaffe innan jag går och lägger mig.. fikat med jenna på belissimo nu på eftermiddan, fixat lite annat och ska börja dra mig mot savoy nu.. :)


Dagens kläder: ny tröja & cardigan från bershka i Kiev
Dagens humör: rastlös med glad
Dagens mat: sushi ofcourse!
Dagens skor: bytte från mina gamla kilklackar till mina nya snygga för att inbilla mig att snön försvunnit och inte kommer tillbaka haha.
Dagens händelse: när katten fes mig rakt i ansktet när jag just vaknat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0