DET MÅSTE ÖDET FÖRSTÅ

2012-02-09 | 22:00:11

kvällens fina var en varm choklad, kladdkaka och mys på dinos med nemi. är så slut efter skolan att jag knappt orkar göra så mkt mer. även fast det känns som om jag är uppe och springer varje timme och alltid har fullt upp. dagens bragd är att jag lyckats fått walter att sluta se ut som han luktat på en koblajja när jag äter sushi, woho!
dagens längtan är till resan till Kiev, skönt att komma bort, skönt att vara med simon och få vara lite ledig.
dagens njutning - mina nya skor såklart!
dagens planering är på min 2012 lista. more info is coming!
dagens klädsel - no fashion, more passion! bara haft myskläder hela dagen.

imorrn har jag och markus fått nån knäpp och ska glida lite bil och ta en kaffe på select skittidigt före skolan. jobba 17-22 och sen får vi se vad det dyker upp för skojj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0