BIRDS WHO SING IS ONLY A NICE WORD FOR LIERS WHO TELL LIES

2012-02-04 | 18:57:27

Kvällen igår var seg, har prövat och dra ner på kaffe de 4 senaste dagarna men det har bara slutat i att jag sovit nonstop och sett ut som en sönderdrogad sengångare. skrämde nog livet på min granne i fredags när jag hämtade posten osminkad i lillamytoffs/shorts och en grön strumpa/svartprickig på andra foten + en mogen tröja som det stod " What the F*CK are you looking at?".  i förrgår somnade jag halv 9 på kvällen - så tidigt har jag inte somnat på typ 2 år tror jag -.-
eftersom fredagar är ända kvällen jag kan göra nånting och vara vaken sent hade jag tänkt fara ut men var så jäkla slut så w kom över och glodde tv en stund & prata strunt, tror jag somnade före 12 iaf haha. sovmorgon imorse var riktigt skönt, är inte så vanligt eftersom jag har skola 5 dagar i veckan och jobbar varje helg fre/lör/sön..

frånochmed nästa vecka kommer jag även jobba extra på choklad varje morgon före skolan så det kommer bli tungt ett tag framöver.. ska boka flyg till Kiev snart så ser framemot att hälsa på Simon på sportlovet ♥
Lite senare kommer ett inlägg (mest spännande för mig själv) som är inspirerat av min moster. Varje vecka 2012 ska jag göra nåt extra och skriva om det på bloggen. Mest för att inte hamna i samma inrutade mönster! Ska försöka få med mig nån eftersom det alltid är kul att göra utmaningar med någon :)
Längtar till sommaren btw..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0