14.02.12

2012-02-14 | 20:13:58

Jaa, med risk för att låta som en surkärring så hör jag nog till dem som tycker att alla hjärtans dag är allmänt överskattad och tycker att alla dagar förtjänar att firas ifall man har någon kär :) och att visa uppskattning till familj och vänner också! men är väl bra att ha en "specialday" för att påminna människor som kanske glömmer bort att visa omtanke ibland. idag har jag inte haft så mycket tid att göra det jag ville och imorrn blir det skola/jobb/träning. har försökt klura på min blogg hela dan men det blir inte som jag vill och mallen jag fixar på sparas inte utan ändras tillbaka till det gamla. vet inte om ni har märkt det men det ska väl ordna sig när jag hittar nån html-kunnig ;)
hängt med vänner ikväll och avslutar med oboy och en bra film! natti natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0