@ work

2012-08-17 | 00:35:44

Hej och hå, mycket att stå i. Började skolan idag, kändes bättre än väntat och klassen blir nog super :) Vår lärare är lite rolig också, som en yr höna kan hon väl beskrivas. Är första läraren som jag haft som tar eleverna hem till sig, grillar, aktiviteter, simmar. Tyvärr kan jag inte medverka eftersom jag åker till Gillinge-banan imorrn!! SKITKUL! Åker med alfons påvägen dit men resten av gänget är Gösta_60+ så ska bli kul och se dem på halkbanan :')

Ja, anledningen till att jag far till gillinge är för att jag tar taxi-kort och med det är det bra och ha gjort skolkörningskursen så jag får köra skolbarn ( och då måste man fara till gillinge!) Fast så mycket körande blir det nog inte då jag fick frågan om jag ville jobba samma schema som i våras, fre/lör/sön. får se lite hur jag ska orka med det + skolan men extra pengar säger man ju inte nej till :)

och nästa vecka blir det tatuering!! :)) iiih.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0