trött

2012-08-28 | 17:52:26

Imorse var jag halvvägs till lemströms kanal när jag insåg att jag hade kört lite fel. var ju tur att jag startade ovanligt tidigt så jag hann till 8 till skolan ändå. då är man nog trött iallafall. fortsatte dagen med att vara ännu segare och skämde ut mig ännu mer när jag kom hem. hade kommit ut ur dushen och tänkte vila en stund innan jobbet så slockade på soffan i bara underkläder. hade balkongsdörren öppen och grannen börjar klippa gräsmattan utanför mitt fönster. så nu har både hyresvärden och grannen sett mig halvnaken, känns väl sådär haha. Sitter och letar hostel i Amsterdam tills höstlovet, finns lite olika standards så får väl se vad vi hittar :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0