Måndag

2012-08-07 | 14:24:20

Tog det lungt igår och gjorde lite ärenden i stan, var och handlade med nemi och slutade med lite lchf-middag hos mig. Sen for vi till möckelöhavsbad med pojkarna fast jag var den enda som doppade mig :) första för i år faktiskt, är ingen riktigt sim-människa, ser nog mest ut som en hjälplös kork när jag flyter. haha.

Jobb igen 4 dagar framåt, blir nog att ta det lungt med kattungarna hemma ikväll. ser fram emot på lördag då det blir lite förfest hos mig och sen mot kalmarnäs! skitskoj :)
och snart börjar skolan, känner lite såhär; --------------------------------------. Näej, blir säkert jättebra bara man kommer in i skolrutinerna igen och har ju faktiskt supermkt i höst att se framemot.
Augusti blir det tatuering, på höstlovet har jag och nemi spikat resa till amsterdam, måste väl komma iväg till paris i nåt skede, sen blir det kombinerad kräftskiva/sen inflyttningsfest hos mig och en trip till uppsala igen. och ikea och finland däremellan! Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0