Lördag

2012-08-18 | 18:59:22

på jobb igen, ovanligt :') Risk 1 på gillinge var skitkul! fick pröva och köra vanlig asfalt - bromsa osv. och sen samma sak på halkbanan, vi var så några så alla fick varsin bil och jag tror jag blev kär i min (nyaste honda CRX (hybrid). Skulle jag ha pengar skulle jag dumpa mitsun och köpa en sån haha :) hade bara sovit 2 timmar sen onsdagen så när jag slocknade inatt var jag slut som människa, tagit det lungt hela dan och vilat inför nattjobbet. imorrn är jag tack och love ledig, förutom jobb-möte på park på kvällen. sen blir det skola för hela slanten nästa vecka! Sen ska jag bla. till zoodiaken med kattungarna från djurskyddsföreningen, lite jobb på det och tatuering.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0