Just like the sun

2012-08-04 | 21:28:42

Igår var vi ut i björsby och fiskade, inget napp men kul ändå för jag fick köra båt för första gången!! :) var en lagom slö fredag annars som slutade med film hos mig, var påväg till arken men har verkligen ingen lust att umgås med fyllon när man själv är nykter, får nog av det på jobbet haha :)
Idag blev det storhandling på sparis med simon, handlar för typ 10 € åt gången annars men måste fylla min frys igen. Försökte hålla mig till min 1 euros regel = "allt" ska kosta under eller 1 euro. fick 3 stora kassar + lite till för 85 €, var ganska bra! :)
Hoppar in på jobb ikväll pga av sjukskrivning men sen är jag ledig 2 dagar. hoppas på fint väder för imorrn blir det middag hos mormor och morfar och sen förhoppningsvis ut nånstans :)


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0