Choose to be happy

2012-08-02 | 22:00:00

Nu vet inte jag vilka ni är som läser & hur ni mår, men alla har sina bergochdalbanor. Jag söker konstant efter tips och motivation för att bli en lyckligare människa och jag har prövat på det mesta känns det som :) Jag tror man lär sig hela livet och blir aldrig fulländad för alla kommer alltid att göra både rätt och fel. men en av mina största framgångar hos mig själv är när jag insett något jag gjort fel, och klarat av att ändra på det! Det måste vara en av de största ego-boosten som finns. En av mina största rädslor är att vakna upp när man är 90 år och vara missnöjd med hur man levt sitt liv.

Jag är absolut inte samma människa som för två år sen, jag flyter med mera, och en av mina största utmaningar 2012 är att ta vara på de runt omkring mig, att visa/berätta/skriva hur mycket jag uppskattar dem. är inte alltid det lättaste men om jag märker att någon annan blir glad så är jag glad. Spontanitet är min andra utmaning, att säga ja till det mesta även om det kniper i magen när man står framför det..
hoppa från högsta trampolinen, ta på sig crazy kläder och få crazy impulser och göra det som faller en in, sjunga högt fast massor hör och inse att det inte skadar att ibland skämma ut sig.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0