åh

2012-08-23 | 23:00:00

ååååhhhhh. åååh, åh. letar efter nya vinterkläder, helt hopplöst. skulle vilja för en gångsskull hitta mössa och halsduk som jag skulle använda. nå är ju ett tag till snön iallafall :)
skolan rullar på, hade glömt hur slött det är att vara kl 8-3/4 i köket och vara helt slut, svettig och smutsig efteråt haha. "smaka på allt" har verkligen tagit ut sin rätt + att man småäter av allt som blir över. tror jag fick i mig nästan en hel tre rätters meny och 4 ålandspannkakor ;)
Annars har jag bara jobbat som vanligt, kikat på lite film hos mig med vänner, träffat en gammal vän från när jag var typ 15 år och tog en promenad med honom längs med ytternäs. man ska aldrig underskatta att ta kontakt med vänner man hade för länge sen, kan vara riktigt fint.

Min syster fyllde ju hela 7 år för ett par dagar sen, tänkte ta henne till Gröna Lund och Akvaria i september så blir riktigt skönt att ha lite ensamtid med henne
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0