UTGÅNG

2012-04-08 | 18:05:42

Haha förjäkla kul jag hade igår! Kom till susann just efter jobbet men där hann man inte vara länge innan vi åkte till arken. hör och häpna, fick walter sten OCH han kom med till arken! så jävla bra jag är haha. där inne träffade vi både thorre, simon, emma, dahlbäck och daniel och annat folk, dansade & hade kul :) Eftersom jimbo var nykter åkte vi till troll en sväng på efterfest eftersom nemi & emelie m.fl var där.
Ingen baksmälla idag så åkte till mormor & morfar en sväng och åt plättlunch när jag vaknade. Så himla fint väder idag så jag har njutit av solen på min trappa. For till nemi på kaffe en sväng innan jobbet och nu ska jag sitta här till 06 imorrn bitti. men är det trevligt det med :)

Lånade lite bilder av dahlbäck.




bästa drinken hittils: One night stand




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0