TORSDAG

2012-04-05 | 15:56:36

Blä, jäkla motorfordonsbyrån som inte kan informera ordentligt. körde till lemland - sviby - järsö - via mig - sviby igen och när jag äntligen trodde att jag fått alla papper för att ställa av kadetten och fixa lancern laglig så kommer jag dit och då saknas morfars underskrift på ett papper. Haha! Åker nog inte ut till järsö igen för en lite krudelutt. Men förutom kadetten är lancern fixad och alla papper på grej :) Åkte med nemi och handlade lite på Alko, via s-market och handlade grillmaterial. Är grillparty i västernäs men ska se om jag far ut till robin och frida en sväng istället. Arken ikväll iallafall, blir kul och se hur det ser ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0