TODAY IT'S THURSDAY, TODAY IT'S MY DAY

2012-04-26 | 18:39:09

Haft en välförtjänt paus från bloggen, vet inte varför men har haft så mycket och göra och roliga saker som hänt så inte orkat bry mig destomer om internet :) Dock har jag ändå fotat lite så kommer lite pics-updates. Har inte gjort nåt extra ovanligt egentligen men lite arkenbesök (home sweet home!), supergod grillmiddag med vänner, jobbat, catering @ lantis med klassen - 200 pers och bara råvaror producerat på åland och det var skitkul :) Solat på alexes balkong, eventuellt hittat ny lägenhet i strandnäs, ute och gått med min favorithund, ätit sommarens första glass, cruisat till lemland och hittat ett nytt underbart fint ställe att vara på, kommer nog spenderas många sommardagar på havanna mountain :) kommit ett steg närmare min sleeve men vet inte riktigt hur jag ska få det snyggt på armen när bilden jag vill utgå ifrån är ganska svår, upptäckt 9gag (jag vet, är alltid sist av alla) och skrattat mig till tårar, flera sushiluncher med jenna på nordic, besökt företagscupen i innebandy & kollade på när inficon nästan tog sig till final, äntligen hittat en träningskompis och ska börja igen på allvar from första maj, premiärlunch på åbben med nicke och jenna, insett att jag fyller år om mindre än en vecka och börjar känna mig gammal. bara 9 år kvar till 30..


Gillar ni lakrisal så ska ni värma upp vodka & lakrisal = shottar som inte smakar alkohol men du blir full som fan!
Simon och thorre gillar också arken, haha!
världens godaste grisfilé, kryddsmör, ungsstekt potatis med timjan och sallad! :D
Nemi har skaffat iphone, nu pratar vi inte längre när vi ses haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0