@ TAXI

2012-04-27 | 19:20:34

Sitter på jobb som vanligt (nähä?!!?), bara 2 timmar kvar sen ska jag hem och städa/packa/sortera/slänga. ska och kolla på en lägenhet i jomala imorrn ( thorres gamla haha : ) och den får jag flytta in redan den 1a Maj så blir lite bråttom.. har jag tur lyckas jag med att behålla lägenheten på strandgatan och den i jomala så jag har en månad på mig att flytta och packa! Den är helt fin med både bastu, tvättmaskin och uteplats eftersom det är på markplan. Dock är sovrummet ganska litet så får se hur jag löser det med alla mina ton skor & kläder.. får jag den så blir det en Ikea-trip i Juni och ALLT ska köpas nytt, fyfan vad skönt! och hoppas jag blir där ett par år iallafall tills skolan är slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0