LÖRDAG

2012-04-06 | 14:37:46

Oj herre, blev vilt igår. dock måste jag ändra på mitt sätt när jag dricker, för det mesta är jag superglad och på partyhumör och andra sekunden blir jag dryg och kan inte hejda mig. så ber om ursäkt till dem jag hade en dålig attityd emot igår.
men hade jättetrevligt 99 % av kvällen, åkte till park på en med jenna, nicke, nemi, brunis, frida och robin m.fl, sen vidare ut mot godby för lite grillning i garaget haha. vid 10 åkte jag och nemi till troll i dalkarby och slöt upp med massa folk. vidare till arken och hade sjukt kul :) lite dräggig blev man men det är väl okej.

Har inte rört mig ur sängen på hela dan och kom på jobb till kl 15, blir lite roligare och jobba ikväll när det är happening på dartklubben så jag har alla 24 bilar på jobb istället för de vanliga 6 typ. men slutar kl 22 så blir väl att fara ut och hitta på nåt då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0