IT'S THE PROBLEMS THAT MAKES US GROW

2012-04-08 | 18:22:27

" Har nog aldrig varit med om den känslan när det känns som om man står framför nån, på sina bara knän och ber om att få gå skilda vägar, men man möts av ett nej. Är nog faktiskt inte nåt som jag gjort förut och jag vet inte hur jag ska handskas med det. Vägrar man svara och kör ignorant så står den utanför dörren ändå. och så grym är jag inte att någon ber av hela sitt hjärta om att jag ska släppa in den så har inte jag kraft och hjärta nog att säga nej. Men vad gör man när man helt enkelt inte orkar lägga energi på det mera. Det är tufft att redan själv göra det beslutet att man inte vill vara med i leken längre, men att sen faktiskt inte få ta det steget gör ännu ondare. Som att vara fastkedjad i en jävla sexorgie, man vill vara med men mest av allt vill man bort.
Om båda saknar varandras gamla jag, men är inte lätt om man träffats när man håller på och växer som mest. antingen växer man med varandra eller så växer man ifrån. På nåt sätt har vi växt in i varandra men med vissa grenar som strävar mot solljuset. äsh, nu ska jag sluta grubbla, inget löser sig på det viset ändå :) "






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0