CELIE

2012-04-04 | 00:04:01

Åh, varit en riktigt skön ledig dag. sov länge och har träffat köpare från köp & sälj hela dan eftersom jag sålt massa äppeljuice från Pärs äppelträdgård :) Fick skuts av tomas ut till godby och fick äntligen ta min bil tillbaka till stan! Har varit utan den ett par dagar men herregud vad handikappad man känner sig. har inte åkt buss på över 2 år sen jag fått körkort och tillslut blir man så lat så man tar bilen även om man bara ska till banken. Men nu när foten är i skick och det blir varmare så blir det cykel/rollerblades/gå! :) (sålänge det är inom stan, he-he)
chillat hemma hos mig med nemi och fick alexe och dana på besök. åkte med walter till jenna på en suuuupergod kaka hon gjort och prat. Nu ska jag roa mig lite med wordfeud och imorrn blir det massa folk jag ska träffa igen, till järsö och motorfordonsbyrån, bobil och annat smått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0