BRING ME TO LIFE

2012-04-09 | 20:16:20

nejförjävligt vilken natt det var på jobb, det var lite extrabilar ute men eftersom det var söndag så visste man ju inte hur mkt körningar det skulle bli. Tadaaaaam det slutade som en nyårsnatt typ. hade 6-7 samtal på kö hela natten. Dock är det roligt hur alla tror att det är telefonistens fel när det är lång väntetid men jag kan inte göra så mycket åt att det är ont om bilar osv.. så jonä, var inte kul :)

Åkte till alexe på kaffe när jag vaknade, inget är så fint som en kopp rumänskt kaffe! haha. For med walter en sväng till haraldsby eftersom alf var snäll och fixade lite av judet i bilen åt mig. nu är det bara bakre högtalarna kvar.  From imorrn börjar mitt härliga schema med alla håltimmar så imorrn börjar jag först 13, vi har en större cateringorder så blir och jobba till 5-6 i skolan men är helt fint det med.
ser framemot en fika med daniel på dinos imorrn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0