TUESDAY

2011-09-27 | 22:00:37

Lunchade på eat idag med folk men var helt off så var nog inge bra sällskap :) fick träffa simon en sväng iaf. åkte hem och sov ett par timmar, var barnvakt en stund och sen kom nemi till mig och så hämtade vi sushi! Sen åkte vi på skol-debatt för politiker & allmänhet på bibloteket som jag hade sett framemot eftersom jag brinner jättemkt för skolfrågan på åland och min mamma skulle delta, men det var inte alls sån " debatt " som jag hade föreställt mig så vi gick därifrån.

träffade w, simon, oliver osv en sväng men fick skjuts hem eftersom jag är så enormt trött IGEN.. tror det är när alla mediciner som jag ätit i 1 ½ års tid börjar gå ur kroppen och jag börjar återhämta mig :)

förra veckan ringde nyhetschefen och frågade om jag ville ställa upp på en grej, så imorrn kommer nya åland hit kl 11 och ska intervjua mig för ett uppslag i tidningen.. säger inget mera utan lägger upp bilder och sånt sen!! :) är lite nervös men ska bli kul!









btw, eftersom jag inte hittat kissie trots alla annonser, efterlysningar och timmar jag letat, så tog jag hem wilde som har varit hos tim & nemi 1 månad. har inte gett upp hoppet och tror fortfarande att jag kommer hitta min andra älskling men jag har ju ansvar för en till katt också.. är skönt med lite sällskap för man blir så van med att alltid ha nån som sover på magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0