THE FIRST DAY OF THE REST OF MY LIFE

2011-09-26 | 22:29:42

har inte haft ont på 4 dagar. räknar fortfarande eftersom jag har en känsla av att allt är för bra för att vara sant. jag är så himla tacksam


Simon kom hem ikväll från kiev, så himla skönt!! :') och syster, mor och pär var här och åt plättar. konstigt hur den person man haft mest problem med ända sen man var liten också är den som verkar förstå en bäst ibland.

ringde också idag till mariehamns teaterförening men var lite sent ute. om det finns möjlighet vill jag börja spela teater igen, ringer igen imorrn och håller tummarna. längtar tills jag kan börja gå på mina långa kvällspromenader, springa på löpband och allt möjligt annat. mitt nya liv börjar nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0