JAG VILL HA DIG NU SOM JAG HADE DIG FÖRUT

2011-09-08 | 12:25:27

Just nu ligger jag i sängen med en kurrande kissie bredvid mig. jag är frifull, inte nöjd, men lugn och inser för varje dag som går att jag är så tacksam för allt jag har. att jag fortfarande står kvar efter stormen (fast den inte är över ännu).
och det bästa är, att när man själv klättrar uppåt och ger så får man så mycket mer feedback och kärlek av dem i ens närhet ♥


midsommar i lumparland.


You've got a way with words
You get me smiling even when it hurts
There's no way to measure what your love is worth
I can't believe the way you get through to me



" The car won't start, it's fallin apart
I was late for work, and the boss got smart
My pantyline shows, got a run in my hose
My hair went flat, man I hate that (hate that)

Just when I thought things couldn't get worse
I realized I forgot my purse
With all this stress I must confess
This could be worse than P.M.S.

This job ain't worth the pay
Can't wait til the end of the day
But hey honey I'm on my way "
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0