IDAG ÄR JAG STARK

2011-09-20 | 23:41:02

Mitt hår börjar bli långt så jag äntligen kan göra nåt med mitt hår sen jag klippte pottfrilla för ett par år sen ♥, mina vänner är underbara och helt störda ibland ♥
ekonomin är för en gångs skull flytande och jag har slutat slösa LIKA mycket på sushi.. bara ibland :) ♥
soffpotatisen har börjat träna igen lite smått, sen när jag betalt mitt 2a skede så ska jag köpa kort på avancia! ♥
skolan är superb och jag inser att jag måste släppa taget och inte alltid vara så seriös hela tiden, för det är nåt som nästan inte existerar i vår klass :') ♥
och imorrn är far jag in till sjukhuset och blir där till fredag. operation ♥♥♥♥♥ äntligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0